сделать домашней  добавить в избранное  карта сайта RSS
 

Вебинары HRM.RU

Прогноз эффективности кандидатов на основе тестов
Начало 26.05.2017 12.00 (по московскому времени)

Полный список вебинаров

События

полный список

Последние обсуждения

  26.09.2019 16:41:06
Новый уровень безопасности дыхания
  30.08.2019 14:26:41
Worldskills International и 3М запускают новый совместный проект «Образование во имя будущего»
  30.08.2019 11:33:40
Молодые профессионалы за устойчивое будущее
  24.08.2019 14:36:18
Научные эксперименты, продуктовые тесты и мировые технологии для молодых профессионалов
  09.08.2019 16:18:31
Только оригинальные СИЗ обеспечивают гарантированную защиту


Опросы
  Актуальные направления работы HR вашей организации 2017
Все опросы



HR-вакансии
Название:Administrator - Redactor
Вакансия компании:PricewaterhouseCoopers
Дата публикации:
Регион:Москва
Требуемые опыт работы:
Профессиональная область:Управление персоналом, тренинги
Месячный уровень дохода: Не указан

The Role

 
Providing administrative support and coordination of training events: 

  • Formats training materials created in Power Point, Word, Excel in accordance with PwC Visual Identity Standards;
  • Ensures that all equipment necessary for training events is available;
  • Creates design and layout of handouts;
  • Prepares covers, bages, certificates, evaluation forms, brochures and other materials necessary;
  • Updates registration forms;
  • Supervises interns who multiply materials, bind materials, install equipment, provides all necessary stationary is delivered in time and proper seating is secured;
  • Reviews all handouts and presentations materials to ensure high quality and conformity to PwC Visual Identity Standards;Identifies tasks for intern staff. 
 
Acts as a main contact for clients in relation to administrative support for training events: 

  • Answers clients questions related to the training course specifics, course content, possible discounts and other terms and conditions related to the training event by phone and e-mail;
  • Receives registration forms and makes up client records in the relevant databases;
  • Prints out registration forms and passes them to the billing administrator;
  • Sends joining instructions to clients (several days prior to training delivery);
  • Makes calls to clients who didn’t show up for the training;
  • Deals with business trip certificates of clients;
  • Provides administrative support and coordinates exam sessions;
  • Deals with all outgoing mails to existing students: (Mock exam results, monitoring tests and answers, other as needed). 

Maintains databases related to CT programs: 

  • Makes sure all records/information are up-to-date;
  • Updates Client Database on an every day basis;
  • Sends out regular mailing via Client Database.
 
Successful candidate's profile:

  • PC proficiency (PowerPoint, Excel, Word);
  • Excellent administrative skills; 
  • Excellent communiaction skills;
  • Accuracy and realibility;
  • Tact and diplomacy;
  • Ability to handle multiple tasks;
  • Ability to meet dealines and to work under pressure;
  • Good command of English.
Откликнуться на вакансию на HH.RU
Имя 
Пароль  забыли?
Присоединяйтесь!

Новые материалы

   Названы самые высокооплачиваемые вакансии в Башкирии
   Не все профессии равны. Вчерашние школьники идут в телевизионщики и PR
   Новочебоксарские безработные граждане обучаются востребованным профессиям
   Где в Уфе заработать 100 тысяч рублей в месяц
   Сколько в среднем получают владимирские врачи?


Последние комментарии

  
   мне приятно Вас читать 99 % читаемое мной - мусор... А на ваших постах глаза отдыхают 
   Действительно, Эдуард, что это я! Всё ещё hr, всё ещё пишу - с удовольствием вернусь)))
   Марина, вы вернетесь к нам или уже все?)
   вы можете оставлять активную ссылку на источник 
Все статьи


Интервью




Публикую статью Алексея Королькова с видеокомментарием
все интервью


О проекте      Реклама       Подписка       Контакты       Rambler's Top100 Яндекс цитирования ©2000-2011, HRM